درباره ما

نیک تن اسپرت با بیش از 25 سال سابقه در امر تولید, تامین و توزیع لوازم ورزشی همواره برای پیشرفت ورزش ملی تلاش نموده است.

فروشگاه اينترنتي نیک تن اسپرت

 اولين فروشگاه آنلاين تجهيزات تخصصي کراس فیت و تناسب اندام
نیک تن اسپرت به عنوان قديمي ترين فروشگاه تجهيزات تخصصي کراس فیت و اولين فروشگاه اينترنتي تجهيزات بدنسازی و تناسب اندام با پايبندي به اصول اساسي و اخلاقي فروش شامل تضمين کيفيت، ارسال در سريعترين زمان ممکن و ضمانت برگشت کالا ، یکی از بزرگترين مراجع فروش اين تجهيزات در ايران است. و این مهم صرفا با جلب اعتماد و رضایت مشتریان این وب سایت در سراسر کشور حاصل شده است. در وبسايت فروشگاه اينترنتي نیک تن اسپرت ، هر آنچه از تجهيزات ورزش هاي ایروبیک ، بدنسازي ، کراس فيت ، يوگا و پيلاتس، وزنه برداري و رشته هاي مشابه نياز داشته باشيد پيدا خواهيد کرد و نیک تن اسپرت به شما اين اطمينان را مي دهد که در تهيه کالاهايي که در سايت نیک تن اسپرت يافت نشود ، حداکثر همراهي را با شما داشته باشد.
همچنين وبسايت فروشگاه نیک تن اسپرت مرجعي عالي براي تهيه انواع تجهيزات باشگاهي و خانگي کراس فيت و تناسب اندام از قبيل بتل روپ ، جامپ باکس ،هالتر و دمبل و کتل بل ، روئينگ ، انواع کش هاي ورزشي ، جيم بال ، بوسوبال ، تردميل ، دوچرخه ثابت ، الپتيکال و .... مي باشد.
شما با ورود به سايت نیک تن اسپرت گويا قدم به يک فروشگاه بزرگ تجهيزات ورزشي گذاشته ايد و اين اطمينان به شما داده مي شود که خريدي آسان ، با قيمتی مناسب و کيفيتي بالا را تجربه خواهيد کرد.

وب سایت نیک تن اسپرت زیر مجموعه فروشگاه جهان اسپرت با بیش از 25 سال سابقه در امر فروش تجهیزات بدنسازی و کراس فیت واقع در میدان منیریه امکان خرید حضوری را نیز برای شما فراهم آورده است.