شکم بند لاغری اعلا

شکم بند

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
460,000
380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شکم بند لاغری جدیدترین محصول شرکت با استفاده از جنس Neotex TM باعث افزایش درجه حرارت بدن شده و سبب تعریق زیاد بدن می شود که موجب چربی سوزی سریع خواهد شدجهت چربی سوزی و لاغر کردن شکم و پهلوها می باشد

شکم بند لاغری

این شکم بند ساختاری کشسانی دارد. به سبب ساختار کشی این شکم بند، ورزشکاران در سایزهای مختلف از آن استفاده می کنند.این محصول کاربردهای بسیاری دارد. یک طرف آن دارای چسب پارچه ای است. که شما می توانید با استفاده از همین قسمت چسب پارچه ای ،شکم بند لاغری را به اندازه دلخواه تنظیم کنید. و افرادی که چربی های اضافی شکم و پهلو دارند با استفاده از این شکم بند میتوانند به راحتی ورزش کنند و سایز کم کنند.

این محصول فشار های وارد شده به ستون فقرات و کمر را کاهش می دهد. که در نهایت باعث تقویت عضلات این قسمت می شود. همین امر سبب می‌شود که بتوانید انواع حرکات ورزشی را بدون آسیب به کمر انجام بدهید.در هنگام ورزش به علت عرق کردن دمای بدن افزایش می یابد. پس از تمام شدن ورزش ، می بایستی برای جلوگیری از خشک شدن عضلات ، بدن را آرام آرام سرد کنید.به علت حساس بودن عضلات کمر ، شما با استفاده از شکم بند لاغری تاو اسپرت می توانید پهلو و کمر خود را گرم نگه دارید تا آسیب نبینید..

جنس داخلی این محصول نرم بوده و فوم است. با توجه به عرض زیاد آن قسمت های شکم ، پهلو و کمر شما کامل حمایت می شود. و می توانید به آسانی و اطمینان خاطر بیشتری ورزش  کردن را ادامه دهید. اگر به دنبال کاهش وزن و از بین پردن چربی های اضافی شکم و پهلو هستید ،این شکم بند را به خود هدیه دهید.

مشخصات محصول

  • وزن حدودا 260 گرم
  • دارای ساختار کشسانی
  • دارای لایه ی داخلی نرم و از جنس فوم
  • مناسب جهت کم کردن سایز و از بین بردن چربی های اضافه شکم و پهلو
  • فری سایز و دورو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...